Udržet si zaměstnance je větší výzva než dřív
- cover-story
- 28. 5.
- Minut čtení: 1
Mladší generace kladou silnější důraz na smysluplnost práce, flexibilitu, možnost růstu a rovnováhu mezi pracovním a osobním životem. Nechybí jim loajalita, ale jsou ochotné práci častěji změnit, pokud jejich potřeba není naplněna, říká Jitka Adámková, ředitelka divize HR, práva a integrity a členka výkonného vedení společností T-Mobile CZ a Slovak Telekom. Když se ředitelka divize HR, práva a integrity tuzemského telekomunikačního operátora T-Mobile a slovenského Slovak Telekomu rozpovídá o své práci, čiší z toho zaujetí a zároveň pestrost, kterou její profese v současnosti představuje. Nejde jen o to sehnat správné zaměstnance, ale také si je udržet a rozvíjet je, protože s tím roste i sama firma. „Nestačí jen mít benefity, důležitější je, aby zaměstnanci cítili, že jsou slyšeni, že jejich práce má smysl a že mohou ve firmě růst,“ říká Jitka Adámková v rozhovoru, který vznikl ve spolupráci s projektem [ta] Udržitelnost. T-Mobilu se podle ní osvědčuje zaměření na individuální potřeby jednotlivců a budování prostředí, kde každý může být sám sebou. Naštěstí hlad po osobním rozvoji a růstu je velký a spíše sílí, takže když se setká se správnou nabídkou, nese to ovoce. „V uplynulém roce se nám podařil velice úspěšný projekt interního kariérového poradenství, který byl postupně kaskádován do celé firmy. Považuji jej ve firemním prostředí za unikátní v odbornosti i rozsahu. Služba je pro všechny naše zaměstnance zdarma a maximálně tak podporuje naší filozofii, že každý může dělat to, co ho baví a v čem vyniká,“ přibližuje jeden z inspirativních příkladů Jitka Adámková.
Celý rozhovor, který vyšel na webu Týdeníku Euro, naleznete ZDE.





Komentáře