„Zvyšující se požadavky na udržitelnost produktů jsou nejen trendem doby, ale i nutností. Jako příklad můžeme uvést přes dva tisíce produktů označených zelenou cenovkou, která signalizuje minimalizaci dopadů na životní prostředí,“ říká manažer komunikace řetězce dm v Česku Jiří Peroutka. Nabídka kosmetiky a drogistického zboží se stále více posouvá k řešením bližším přírodě. Nejde jen o výsledek snah samotných výrobců a obchodníků o větší udržitelnost. Rostoucí zájem mají sami zákazníci, a kupodivu jsou stále více ochotni i sami přiložit ruku k dílu. V řetězci dm například roste poptávka po udržitelnějších variantách čisticích prostředků, přičemž velmi oblíbené jsou i produkty typu „udělej si sám“. „Patří mezi ně jedlá soda, bílý ocet, peroxid vodíku a kyselina citronová,“ přibližuje Jiří Peroutka s tím, že tento sortiment čeká další rozšíření. Stejně tak podle něj roste ochota využívat znovu naplnitelné obaly, což dokládá meziroční nárůst obratu u stáčených mycích a pracích prostředků o 29 procent.
Celý rozhovor, který vyšel na webu Týdeníku Euro, naleznete zde.
![manažer komunikace řetězce dm v Česku Jiří Peroutka.](https://static.wixstatic.com/media/a42261_859970f3c4eb4937a5c27dafff7d5259~mv2.png/v1/fill/w_980,h_980,al_c,q_90,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/a42261_859970f3c4eb4937a5c27dafff7d5259~mv2.png)
Comments